خبرگزاری کار ایران

پیش فروش اینترنتی بلیت‌های «هراکلس۵» آغاز شد

کد خبر : ۱۴۱۳۶۰

پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نمایش «هراکلس۵» نوشته هاینر مولر کاری از ناصر حسینی مهر آغاز شد.

ایلنا: علاقمندان به تماشای نمایش «هراکلس۵» به کارگردانی ناصر حسینی مهر می‌توانند از هم اکنون با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http: / / tamashakhaneh. ir / ticket بلیت‌های این اثر نمایشی را که از ۱۷ بهمن در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود را خریداری کنند.

به گزارش ایلنا؛ نمایش «هراکس۵» در انتقاد به دنیای مصرفی و صنعتی امروز داستان مردمی را روایت می‌کند که برای‌‌ رها شدن از شر ناپاکی کشورشان به قهرمان اسطوره‌ای «هراکلس» پناه می‌برند.

کارگردان نمایش «هراکلس۵» در معرفی بازیگران این اثر بیان کرد: در این نمایش(به ترتیب ورود به صحنه) رزگار خاطری سعدی محمدی کامیار محبی پوریا سلطان‌زاده محسن خدری آرین ذولفقاری مرتضی زارعی احمد عظیمی پدرام صمدی حسن عسگری حسام علم الهداء مصطفی مهربان به ایفای نقش می‌پردازند و سجاد زنگنه نیلوفر بزرگی دستیارکارگردان این نمایش است.

حسینی مهر خاطرنشان کرد: این اثر از ۱۷ بهمن ماه، با ۱۹ اجرا هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن استاد سمندریان روی صحنه خواهد رفت.

علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http: / / tamashakhaneh. ir / ticket و یا تماس با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵،۸۸۸۱۴۱۱۶ و ۰۹۳۵۵۹۵۹۵۳۳ بلیت‌های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند. همچنین دانشجویان با خرید بلیت‌های هر یکشنبه‌ها از تخفیف دانشجویی برخوردار خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز