خبرگزاری کار ایران

۵ بهمن و با حضور مدیران صدا و مرکز هنرهای نمایشی؛

مراسم افتتاحیه بخش رادیو تئاتر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۲

علی مرادخانی(معاون هنری وزیر ارشاد)، حسین طاهری(مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی)، محمدحسین صوفی(معاون صدا) و مهدی دهقان نیری(مدیرکل هنرهای نمایشی صدای رسانه ملی) از جمله مسئولان دعوت شده به این مراسم هستند.

ایلنا: مدیر بخش رادیو تئاتر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر از برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای برای آغاز به کار این بخش در روز شنبه(۵ بهمن) با حضور هنرمندان و مدیران هنرهای نمایشی صدا و مرکزهنرهای نمایشی وزارت ارشاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آقاخانی با ارائه توضیحاتی درباره این خبر گفت: بخش رادیو تئاتر سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از فردا شنبه(۵ بهمن) تا پایان روز ۱۱ بهمن برگزار می‌شود. به همین منظور در نظر داریم تا ساعت ۱۷ روز شنبه مراسم افتتاحیه‌ای گرم و صمیمی را با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان در تماشاخانه سه‌نقطه، محل اجرای این بخش برگزار کنیم که حضور برای عموم آزاد است.

وی همچنین در ارتباط با آثار راه‌ یافته به بخش‌ رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر اظهار داشت: ۱۲ نمایش از استان‌های تهران، مازندران، قزوین و اصفهان در قالب بخش رادیو تئاتر جشنواره حضور دارند که توسط داوران این دوره آقایان فرهاد آئیش، جواد پیشگر و دکتر شهرام گیل‌آبادی از میان ۱۵۰ اثر متقاضی برگزیده شدند.

مدیر بخش رادیو تئاتر سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تصریح کرد: بخش رادیو تئاتر از سال ۸۶ توسط من و سه تن دیگر از همکاران رسانه‌ای و تئاتری طراحی شد و برای هفتمین سال پیاپی است که در دل جشنواره فجر حضور دارد.

وی با معرفی تماشاخانه سه‌نقطه به عنوان محل درنظر گرفته شده برای اجرای آثار عنوان کرد: تلاش ما بر این است تا در محفل صمیمی که برای روز شنبه ترتیب داده شده است، با هنرمندان و مسئولان بر امکان و بضاعت این رسانه جدید گپی دوستانه داشته باشیم تا نهادینه شدن، حضور و دوام این رسانه‌ در بدنه هنرهای نمایشی برای همه قطعی شود.

علی مرادخانی(معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حسین طاهری(مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی)، مهندس محمد حسین صوفی(معاون صدا)، مهدی دهقان نیری(مدیرکل هنرهای نمایشی صدای رسانه ملی)، قادر آشنا(دبیر جشنواره تئاتر فجر) و مهدی شفیعی قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر از جمله حاضران در مراسم اففتاحیه بخش رادیو تئاتر خواهند بود.

ورود به این مراسم برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای شرکت در افتتاحیه بخش رادیو تئاتر می‌توانند در ساعت و تاریخ یاد شده به آدرس تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده پلاک ۱۲ ط اول حاضر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز