خبرگزاری کار ایران

" در شوره زار " به کار خود پایان داد

کد خبر : ۱۳۷۹۸۱

نمایش «در شوره زار» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی که اجرای خود را از ۱۴ آذرماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، یکشنبه(۲۹ آذر) به کار خود پایان داد.

ایلنا: نمایش «در شوره زار» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی که اجرای خود را از ۱۴ آذر ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، پس از ۳۱ اجرای عموم و ۱ اجرا در قالب سی و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر، شب گذشته(۲۹ دی) به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، نمایش «در شوره زار» داستان بیمارانی‌‌ رها شده در شوره زار است که هر کدام نمایندگی گروهی آسیب پذیر از جامعه را یدک می‌کشند. این نمایش برگرفته از مستندات اجتماعی است و طی آن به یک تخریب زیست محیطی هم اشاره می‌شود. در شوره زار کاری از گروه تئا‌تر چریکه و نخستین همکاری حسین کیانی با مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است.

این نمایش با بازی «مجید صالحی»، «نسیم ادبی»، «علی سلیمانی»، «سینا رازانی»، «فهیمه امن‌زاده»، «احمد ساعتچیان»، «وحید رهبانی» و «فریده سپاه منصور» به روی صحنه رفت. گفتنی است تا کنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از اهالی تئا‌تر به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

نمایش‌های پس از جشنواره فجر در تماشاخانه ایرانشهر عبارتند از: «هراکلس ۵» به کارگردانی ناصر حسینی مهر، «هیپوفیز» کاری از کورش نریمانی و «بازگشت پسر نافرمان» با کارگردانی علی راضی. همچنین سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان میزبان نمایش «فریاد نکن هوراشیو» به کارگردانی عباس اقسامی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز