خبرگزاری کار ایران

نمایشنامهٔ " نوه سفارش دادید " برای تأمین هزینه‌های درمان مصطفی عبداللهی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۵

با نقش خوانی مائده طهماسبی، لیلی رشیدی، عزت الله مهرآوران و کارگردانی بهزاد صدیقی؛ نمایشنامهٔ " نوه سفارش دادید " برای تأمین هزینه‌های درمان مصطفی عبداللهی اجرا می‌شود.

ایلنا: کانون نمایشنامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران با همکاری فرهنگسرای ابن سینا در چهاردهمین نشست از دومین دورهٔ نمایشنامه خوانی هفتگی خود، نمایشنامه خوانی " نوه سفارش دادید " را اجرا می‌کند.

به گزارش ایلنا، بهزاد صدیقی(کارگردان نمایشنامه خوانی " نوه سفارش دادید ") درخصوص این نمایشنامه خوانی نوشتهٔ کارینه خودیکیان با ترجمهٔ آندرانیک خچومیان گفت: براساس تصمیمات گروه تئا‌تر سپنتا، کلیهٔ درآمد حاصل از فروش نمایشنامه خوانی نوه سفارش دادید؟ به هزینه‌های درمان مصطفی عبداللهی، بازیگر و کارگردان تئا‌تر، اختصاص خواهد داشت و علاقمندان این نمایشنامه خوانی با تهیهٔ بلیت آن به قیمت کف(۷۰۰۰ تومان) و یا همت عالی می‌توانند از این نمایش نامه خوانی دیدن کنند.

صدیقی در ادامه با بیان این مطلب که این نمایشنامه‌خوانی، چهاردهمین نشست نمایشنامه‌خوانی‌های هفتگی کانون نمایشنامه‌نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران محسوب می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم بلافاصله پس از اجرای این اثر درآمد حاصل از فروش بلیت‌های این نمایشنامه‌خوانی، برای تأمین هزینه‌های درمان هنرمند عزیز مصطفی عبداللهی اختصاص پیدا کند. امیدواریم هنرمندان و تماشاگران با حضور خود به این امر خیر کمک کنند.

این کارگردان و نمایشنامه‌نویس هم چنین اضافه کرد: در نمایشنامه‌خوانی نوه سفارش دادید؟ که کاری از گروه تئاترسپنتا و تهیه‌کنندگی موسسهٔ فرهنگی هنری افرامانا محسوب می‌شود، لیلی رشیدی، مائده طهماسبی و عزت الله مهرآوران نقش‌خوانی می‌کنند و اجرای آن ساعت ۱۸روزهای۱۹و ۲۰دی ماه جاری در سالن آمفی تئا‌تر فرهنگسرای ابن سینا خواهدبود.

در این نمایش نامه خوانی هم چنین منیژه فریدی به عنوان مشاور، علی محمدرحیمی به عنوان دراماتورژ، رحیم رشیدی تبار به عنوان دستیار کارگردان، بهنام صدیقی به عنوان عکاس، بهناز نیکخواه منفرد به عنوان طراح پوستر و بروشور و روح الله زندی فرد به عنوان روابط عمومی این کارگردان را یاری می‌دهند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایش نامه خوانی می‌توانند نیم‌ساعت قبل از اجرا بلیت‌های خود را از گیشهٔ فروش بلیت این سالن تهیه کنند یا یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۸۸۰۸۸۳۰۱ تماس بگیرند.

فرهنگسرای ابن سینا در شهرک غرب، فاز دو، خیابان ایران زمین شمالی واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز