خبرگزاری کار ایران

نمایش «در شوره زار» طی چهار شب روی صحنه نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۳

پس از اتمام ایام سوگواری نمایش‌های «در شوره زار» و «سالومه و دکترکالیگاری» طبق روال گذشته در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر و سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به اجرا در خواهد آمد.

ایلنا: نمایش «در شوره زار» کاری از حسین کیانی به مناسبت ایام سوگواری، از ۹ تا ۱۲ دی ماه روی صحنه نمی‌رود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) نمایش «در شوره زار» از ۹ تا ۱۲ دی ماه اجرا نمی‌شود. همچنین سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران نیز در ایام سوگواری دهه سوم ماه صفر اجرایی نخواهد داشت.

حسین کیانی پیش از این کارگردانی آثاری چون «مشروطه بانو»، «رژیستور‌ها نمی‌می‌رند»، «همسایه آقا»، «بیدارخانه نسوان»، «اهل قبور» و «همه فرزندان خانم آغا» را بر عهده داشته است.

بلیت نمایش در شوره زار یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری از طریق تماس با شماره‌های ۰۹۳۵۳۳۸۵۶۵،۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۱۶ یا خرید از سایت www. tamashakhaneh. ir / ticket برای دانشجویان همه رشته‌ها و هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری با تخفیف ۲۵ درصدی ارائه می‌شود.

همچنین پس از اتمام ایام سوگواری نمایش‌های «در شوره زار» و «سالومه و دکترکالیگاری» طبق روال گذشته در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر و سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به اجرا در خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز