خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش فروش آن لاین نمایش ”مردهای مردم ” در ارسباران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۲

پیش فروش بلیت‌های نمایش " مردهای مردم " به کارگردانی محسن سراجی و بتینا مظلومی و تهیه کنندگی خیام وقار کاشانی که قرار است ۲۰ آذر ماه روی صحنه برود، شروع شد.

ایلنا: پیش فروش بلیت‌های نمایش " مردهای مردم " که قرار است ۲۰ آذر ماه روی صحنه برود، شروع شد.

به گزارش ایلنا، در این اجرا که بازیگرانی همچون گلچهره سجادیه، علی بی غم، قربان نجفی، شهرزاد عبدالمجید، مسعود سخایی و شیوا خسرومهر به ایفای نقش می‌پردازند، پیش فروش به صورت آنلاین و به نشانی‌ اینترنتی www. tiwall. com / store / mardhaye - mardom / امکان‌پذیر شده و تماشاگران می‌توانند با مراجعه به نشانی مذکور هر تعداد بلیت که تمایل داشته باشند، پیش خریدکنند این در حالی است که پیش فروش تلفنی بلیت‌های این اجرا نیز به زودی آغاز خواهد شد. این نمایش روزهای شنبه و یکشنبه اجرا ندارد.

«مردهای مردم» بیانگر مسائل کنونی جامعه است و روایتگر زندگی افرادی است که در دنیای امروز دچار گسست ها و مشکلاتی ارتباطی شده اند که محصول مدرنیسم شرقی است و به دنبال برقراری ارتباط با هم نوعان خود هستند.

" مردهای مردم " کاری از گروه تئاتر «بوم» است که در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود. طراحی صحنه این پروژه بر عهده‌ جواد مراتی است. برخی دیگر از عوامل و دست اندرکاران این اثر نیز عبارتند از: مدیر تولید: سروین سری. دستیار کارگردان و برنامه ریز: حمید رضا امیر افضلی، منشی صحنه: مریم شهباز پور، مدیر صحنه: شکوفه چرخی، عکس: کانون عکاسان آگاه تهران و مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز