خبرگزاری کار ایران

تقدیر از دادشکر و عبدالعلی‌زاده در نمایش «گُل»

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۷۵

نمایش «گُل» به کارگردانی جعفر مهیاری روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه در آخرین اجرای این نمایش همچون رسم این گروه از پیشکسوتان عرصه نمایش کودک و نوجوان تجلیل خواهد کرد.

ایلنا: همزمان با آخرین اجرای نمایش «گُل» در روز پنجشنبه(۱۶ آبان) با حضور هنرمندان از حسن دادشکر پیشکسوت عرصه نمایش کودکان و نوجوانان و رضا عبدالعلی‌زاده از فعالان این عرصه تقدیر به عمل می‌آید.
به گزارش ایلنا، نمایش «گُل» به کارگردانی جعفر مهیاری روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه در آخرین اجرای این نمایش همچون رسم این
گروه از پیشکسوتان عرصه نمایش کودک و نوجوان تجلیل خواهد کرد.
بر همین اساس حسن دادشکر پیشکسوت عرصه نمایش کودکان و نوجوانان و رضا عبدالعلی‌زاده از فعالان این عرصه با حضور هنرمندان و اهالی رسانه تقدیر به عمل خواهد آمد.
نمایش «گُل» که پیش از این در سال ۸۸ اجرای خود را در مرکز تولید تئا‌تر کانون آغاز و سپس با حضور چشمگیر در فستیوال‌های
بین‌المللی چون لهستان، نروژ، بلژیک، ترکیه، مراکش و چندین کشور را تجربه کرد؛ اجرای دوباره خود را از مهرماه در مرکز تولید تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرده است.
در این نمایش جعفر مهیاری نویسنده و کارگردان، سعید ابک، اصغر صابری و سارا پهلوانی بازیگران، سارا چاووشی و رضا شجاعی دستیاران کارگردان و هنگامه رضایی به عنوان طراح لباس عوامل نمایش را تشکیل می‌دهند.
نمایش «گُل» راس ساعت ۱۸:۳۰ در مرکز تولید تا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب، داخل پارک لاله روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز