خبرگزاری کار ایران

گروه نمایش «آو» برای دوره آموزشی پاییزه فراخوان داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۰۹

حاضرین در این دوره با توجه به نگرش گروه نمایش آو به سرپرستی بابک مهری در فعالیت‌های مختلف شرکت می‌کنند و مراحل آمادگی را پشت سر خواهند گذاشت. حاصل فعالیت‌های شرکت‌کنندگان پس از پایان دوره در خانه نمایش آو به اجرای عموم گذاشته می‌شود.

ایلنا: گروه نمایشی «آو» دوره آموزشی با عنوان «اجرای دیوانه ۱۳۹۲» ویژه ترم پاییز را از تاریخ ۲۹ آبان تا ۸ آذرماه برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، «گروه نمایش آو» در نظر دارد در پاییز۹۲ دوره تخصصی «اجرای دیوانه ۱۳۹۲» را با حضور اجراگران ایرانی و خارجی برگزار کند.

بدین منظور فراخوان نخستین دوره که در تاریخ ۲۹ آبان تا ۸ آذرماه خواهد بود در وبسایت گروه نمایش آو www. AVtheatre. ir برای علاقه مندان قرار گرفته است.

این دوره شامل یک سفر کوتاه مدت، تمرینات فضای باز، تمرینات سالنی، تمرینات کاتا، طرح و تولید متن نمایشی، کار بر روی نگاره‌های بدنی بازیگر، سمینار و یک دوره کوتاه مدتِ اجرایی خواهد بود. تمرینات و فعالیت‌های این دوره به صورت روزانه(از صبحانه تا عصرانه) در کنار دیگر اعضای گروه نمایش آو برنامه‌ریزی و طراحی شده‌ است.

هماهنگی و اطلاع رسانی برای حضور علاقه‌مندان و هنرمندان دیگر کشور‌ها نیز صورت گرفته و تاکنون حضور دو بازیگر غیر ایرانی در این پروژه نهایی شده است.

مهلت ارسال مدارک(نامه‌‌ی درخواست شرکت در دوره به همراه رزومه و عکس) و ثبت نام اولیه در دوره تخصصی «اجرای دیوانه ۱۳۹۲» تا تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۲ خواهدبود. با توجه به محدودیت، الویت زمانی ارسال مدارک از سوی متقاضیان، مدنظر قرار می‌گیرد.
علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس: تهران، میدان فاطمی، ابتدای شهید گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶ و آدرس اینترنتی www. AvTheatre. ir مراجعه کنند. همچنین شماره‌ تلفن‌های ۸۸۰۲۱۶۴۶ و ۰۹۱۹۵۶۵۳۹۳۵ پاسخگوی سوالات در این زمینه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز