خبرگزاری کار ایران

مسکو:

غیر از صلح‌بانان روس نیروهای دیگری در قره‌باغ مستقر نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۲۲

وزارت خارجه روسیه ‌تاکید کرد که فقط صلح‌بانان روس در منطقه قره‌باغ مستقر خواهند شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، وزارت خارجه روسیه امروز -سه‌شنبه- تاکید که پس از توافق آتش‌بس بین ارمنستان و آذربایجان غیر از نیروهای حافظ صلح روس در منطقه قره‌باغ صلح‌بانان دیگری برای نظارت بر روند اجرای آتش‌بس در منطقه مستقر نخواهند شد.

«ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزرات خارجه روسیه اعلام کرد: «می‌خواهم بر نکته مهمی درباره نیروهای حافظ صلح تاکید کنم. ما درباره صلح‌بانان روس صحبت می‌کنیم.»

وی افزود: «بار دیگر به سخنان رئیس‌جمهور ارجاع می‌دهم. صحبت از استقرار نیروهای حافظ صلح روسیه در امتداد خط تماس در قره‌باغ است.»

زاخارووا گفت: «بیانیه‌ای که ‌ولادیمیر پوتین‌ با همتایان ارمنی و آذربایجانی امضا کرده در سریع‌ترین زمان ممکن در پایگاه‌های بین‌المللی منتشر خواهد شد.»

وی افزود که «مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه در گفت‌و‌گوی تلفنی با همتای روس خود «سرگئی لاوروف»، از این بیانیه‌ حمایت کرد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت در این گفت‌و‌گوی تلفنی دیدگاه‌ها درباره اقدامات بعدی در منطقه قره‌باغ مطرح شد.

وزارت خارجه روسیه پیش از این از استقرار نیروهای حافظ صلح در منطقه قره‌باغ خبر داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز