خبرگزاری کار ایران

بیانیه فرماندهی ملی واحد برای مقاومت مردمی فلسطین در واکنش به عادی‌سازی روابط با اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۱۹۴

فرماندهی ملی واحد برای مقاومت مردمی فلسطین روز سه‌شنبه را روز مخالفت مردمی علیه عادی‌سازی روابط با اسرائیل و روز جمعه را روز عزای عمومی برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، فرماندهی ملی واحد برای مقاومت مردمی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای خواستار آن شد که سه‌شنبه آینده روز مخالفت مردمی و حماسی علیه عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با اسرائیل در نظر گرفته شود.

دبیران کل گروه‌های فلسطینی طی جلسه‌ای در رام الله و بیروت در چهارم سپتامبر توافق کرده بودند که مقاومت همه‌جانبه مردمی را علیه اسرائیل فعال کرده و با تشکیل کمیته‌ای برای هدایت آن و کمیته دیگری برای ارائه چشم‌اندازی جهت جهت پایان دادن به اختلافات، این مقاومت را توسعه دهند. 

در این بیانیه خواستار خواسته شده که روز سه‌شنبه همزمان با برافراشتن پرچم فلسطین روز ملی انتفاضه مردمی در مخالفت با عادی‌سازی در نظر گرفته شود. 

این بیانیه تاکید کرده است که این اقدام بیانگر مخالفت قاطع ما با به اهتزاز درآوردن پرچم اشغالگران‌، قتل و نژادپرستی در ابوظبی و منامه است.

این بیانیه همچنین خواستار در نظر گرفتن جمعه آینده همزمان با برافراشتن پرچم‌های سیاه در همه میادین‌، ساختمان‌ها و خانه‌ها شده و کلیساها ناقوس عزا به صدا درآورند و خطبه جمعه در سوگ رژیم‌ها بیان شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز