خبرگزاری کار ایران

تماس تلفنی وزیر خارجه اسرائیل با وزرای خارجه ۵ کشور عربی

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۱۴۶

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از توافق عادی‌سازی روابط با امارات با پنج تن از وزرای خارجه کشورهای عربی تلفنی گفت‌و‌گو کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگای خبری آی ۲۴، «گابی اشکنازی»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از توافق عادی‌سازی با امارات با پنج تن از وزرای خارجه کشورهای عربی از جمله «عبدالله بن زاید»، وزیر خارجه امارات و «یوسف بن علوی»، وزیر خارجه عمان تلفنی گفت‌و‌گو کرده است.

خبرگزاری رسمی امارات نیز گزارش داد که «یوسی کوهن»، رئیس موساد با «طحنون بن زاید»، مشاور امنیت ملی امارات در ابوظبی دیدار کرده است.

منابع اسرائیلی گزارش دادند که کوهن در مسیر بازگشت از امارات احتمالا به منامه پایتخت بحرین می‌رود تا با مقامات این کشور مذاکره کند. 

طبق برآوردها بحرین کشور بعدی است که انتظار می‌رود به توافق صلح با اسرائیل دست یابد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ۲۰ سال اخیر در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس فعالیت داشته و از سال ۲۰۱۴ دارای نمایندگی در این کشورهاست.

این وزرات با مقامات رسمی و غیر رسمی و شرکت‌ها و دیگر مقامات خلیجی روابط داشته و این روابط در سال‌های اخیر شاهد جهش چشمگیری به ویژه در حوزه دیدار هیئت‌های اسرائیلی از کشورهای خلیجی بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز