خبرگزاری کار ایران

در پی شیوع ویروس کرونا؛

ناتوانی یک‌سوم مردم آمریکا در پرداخت اجاره‌بهای خانه

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۵۹۳

از هر شش آمریکایی یک نفر به دلیل بحران پاندمی کرونا در ماه ژوئن قادر به پرداخت اجاره‌بهای منزل خود نبوده و این رقم احتمالا در ماه جولای به یک نفر از هر سه نفر افزایش یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، از هر شش آمریکایی یک نفر به دلیل بحران پاندمی کرونا در ماه ژوئن قادر به پرداخت اجاره‌بهای منزل خود نبوده و این رقم احتمالا در ماه جولای به یک نفر از سه نفر افزایش یابد.

در یک نظرسنجی که ۷۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در آن مشارکت داشتند، مشخص شد که بیش از ۱۶ درصد آنان در ماه ژوئن توان پرداخت اجاره خانه نداشته و شش و سه دهم درصد از این افراد نسبت به توان پرداخت اجاره‌بها در ماه جولای امید اندکی داشته یا کلا ناامید بودند. 

حدود نیمی از مردم آمریکا از کاهش دستمزدهای خود از زمان اعمال تدابیر قرنطینه در کشور در اواسط ماه مارس رنج می‌برند. 

برخی ارقام، نتایج پرسشنامه‌های ارسال شده به مردم‌، و برخی دیگر نتیجه جمع‌آوری داده‌ها توسط چندین آژانس فدرال است. 

ده‌ها هزار نفر در امریکا به دلیل پاندمی کرونا شغل خود را از دست داده و ۳۲ میلیون نفر تا پایان ماه ژوئن نام خود را در سامانه بیکاری این کشور ثبت کرده‌اند. این رقم در دوره مشابه سال گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز