خبرگزاری کار ایران

درخواست رئیس‌جمهوری تونس در جهت اتخاذ ایده جدید برای مقابله با ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۸۴۲

رئیس‌جمهوری تونس خواستار اتخاذ ایده‌های جدید و ابزارهای مختلف کاری در مقابله با پیامدهای شیوع جهانی ویروس کرونا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «قیس سعید»، رئیس‌جمهوری تونس طی سخنانی در ضیافت شام سفرای کشورهای عربی و اسلامی در این کشور خواستار اتخاذ ایده‌های جدید و ابزارهای مختلف کاری در مقابله با پیامدهای شیوع جهانی ویروس کرونا شد. 

سعید تاکید کرد: «بهبودی از اپیدمی کرونا در جهان و سایر بیماری‌ها و اپیدمی‌ها مستلزم بهبود فکر است.» 

وی توضیح داد: «کل جهان وارد مرحله جدیدی شده است که مستلزم تفکر جدید، مفاهیم جدید و ابزارهای مختلف کار است، به ویژه اینکه شرایط امروز ما در تاریخ بشر بی‌سابقه است.»

سعید با قدردانی از اعتقاد همه رهبران کشورهای برادر و دوست در مورد ضرورت همبستگی در این اپیدمی بر  ارزش همیاری و همکاری متقابل بین کشورهای مختلف تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد که تونس پیش‌نویس قطعنامه‌ای را به شورای امنیت سازمان ملل ارسال کرده است تا درمان این  اپیدمی در سطح بین‌المللی بررسی شود.

سعید بر لزوم تلاش هماهنگ همه کشورها به منظور حفظ سلامت شهروندان که از جمله حقوق اساسی بشر است، تاکید کرد.

وی تاکید کرد که برای بهبودی کل بشریت نیاز به قوانین جدید در داخل و خارج از کشور است که نه تنها حوزه سلامت بلکه همه سطوح را شامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز