خبرگزاری کار ایران

درخواست محمود عباس از ولادیمیر پوتین برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۰۴۱

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بناست درخواست برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح را برای الزام اسرائیل به اجرای قطعنامه‌­های بین‌المللی به رئیس‌جمهوری روسیه ارسال کند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بناست از «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه بخواهد که کنفرانس بین‌المللی صلح را به منظور اجبار اسرائیل به اجرای قطعنامه‌­های سازمان ملل در ارتباط با فلسطین برگزار کند.

این درخواست در چارچوب تلاش­‌های سیاسی هدفمند برای توقف توطئه آمریکایی-اسرائیلی در الحاق شهرک­‌های کرانه باختری مطرح می‌­شود.

عباس بناست نام‌ه­ایی را برای پوتین ارسال کند که طی آن وی را به تجدید تلاش‌­های سیاسی هدفمند برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح مبتنی بر اجرای قطعنامه­‌های بین‌المللی فرا می‌­خواند تا مدیریت مذاکرات مانند گذشته در دست دولت آمریکا که حامی منافع اسرائیل است، قرار نگیرد.

منابع آگاه تاکید می‌­کنند که کنفرانس بین‌المللی صلح که عباس خواهان نظارت روسیه به عنوان عضو کمیته چهارجانبه و یکی از کشورهای اصلی شورای امنیت بر آن است، در سفر پوتین به کرانه باختری در ماه ژانویه و دیدار با عباس بررسی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز