خبرگزاری کار ایران

واشنگتن پست گزارش داد:

ترامپ از سوم ژانویه در جریان خطر کرونا قرار گرفته بود

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۶۹۵

روزنامه واشنگتن پست نوشت که رئیس‌جمهوری آمریکا نخستین گزارش اطلاعاتی درباره خطر ویروس کرونا را در تاریخ سوم ژانویه دریافت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری روسیاالیوم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا  در تاریخ سوم ژانویه نخستین گزارش اطلاعاتی را درباره شیوع ویروس «کرونا» دریافت کرده بود. این خبر را روزنامه واشنگتن پست روز گذشته -شنبه- گزارش داد.

این روزنامه نوشت که شرکت‌کنندگان در دیدارهای اطلاعاتی محرمانه خطر ویروس کرونا را به ترامپ هشدار دادند، اما کاخ سفید ۷۰ روز پس از نخستین ابلاغ روند مقابله با اپیدمی کرونا را آغاز کرد. 

بر اساس گزارش این روزنامه، آمریکا امکانات فراوانی مانند منابع مالی و پژوهش‌های علمی و آزمایش‌های فراوان در زمینه مقابله با اپیدمی کرونا داشته است، اما دولت ترامپ با وقت‌کشی مرتکب اشتباهات فراوانی در نحوه برخورد با بحران و در صدر آن‌ها تاخیر در گسترش معاینات لازم برای وضع نقشه شیوع ویروس و اتخاذ اقدامات قرنطینه شد.

آمریکا با ثبت بیش از ۳۰۰ هزار مبتلا یه ویروس کرونا جایگاه نخست جهان را از نظر شمار مبتلایان به کووید-۱۹ به خود اختصاص داده است. همچنین بیش از هشت هزار و صد نفر بر اثر این ویروس جان باخته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز