خبرگزاری کار ایران

نماینده ائتلاف فتح:

آمریکا در تحریک الحشد الشعبی برای مقابله نظامی مستقیم شکست خورد

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۴۶

نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا در فریب الحشد الشعبی برای رویارویی مستقیم شکست خورده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «حامد الموسوی»، نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق امروز -دوشنبه- تاکید کرد که آمریکا در فریب الحشد الشعبی برای رویارویی مستقیم شکست خورد.

الموسوی تاکید کرد که آمریکا تلاش می­‌کند زیرساخت‌­ها و تاسیسات شهری را مورد هدف قرار دهد و با مردم مقابله کند، چنانچه در مورد فرودگاه کربلا عمل کرد.  

وی گفت: «آمریکا از خلا سیاسی و اختلافات موجود بین قدرت‌­های سیاسی عراق برای عملی کردن طرح خود در این کشور سؤاستفاده می‌­کند.»

نماینده ائتلاف فتح افزود: «جنایت‌­های آمریکا در عراق تکرار می‌­شود و این امر باید متوقف شود به ویژه اینکه اتهامات پی در پی از سوی واشنگتن و سنتکام (نیروهای تروریستی آمریکا در خاورمیانه) مطرح می‌­شود که آخرین مورد آن باعث بمباران فرودگاه در دست احداث کربلا به بهانه وجود سلاح در آن شد.»

وی همچنین گفت که آمریکا پس از ناکامی در تحریک الحشد الشعبی برای مقابله نظامی مستقیم می‌خواهد با مردم عراق مقابله کند و زیرساخت‌­های کشور را هدف قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز