خبرگزاری کار ایران

گانتز پس از دیدار با ترامپ: معامله قرن یک رویداد تاریخی است/ برای اجرای آن تلاش خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۷۱

رئیس ائتلاف آبی- سفید و رقیب اصلی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تقدیر از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه آمریکا وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات ماه مارس این طرح را عملی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «بنی گانتز»، رهبر ائتلاف آبی- سفید و رقیب اصلی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته- دوشنبه- پس از نشست با «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: «طرح صلح رئیس‌‌جمهور (ترامپ) مهم است و یک رویداد تاریخی به شمار می‌­رود... پس از انتخابات به طور مستقیم برای اجرای آن از طریق دولتی پایدار و کارآمد همگام با دیگر کشورهای منطقه تلاش خواهم کرد».

گانتز در ادامه افزود که در دیدار با ترامپ مواضع مهم در حوزه امنیت اسرائیل و آینده آن را بررسی و درباره اهمیت گفت‌و‌گو با فلسطینی‌­ها و به ویژه پادشاه اردن بحث و تبادل نظر کردیم.

گانتز از ترامپ به دلیل حمایت از اسرائیل در مقابله با ایران و به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل در جولان و انتقال سفارت آمریکا به قدس تشکر و قدردانی کرد.

گانتز و رقیبش نتانیاهو روز گذشته- دوشنبه- به طور جداگانه در کاخ سفید با ترامپ دیدار کردند.

گانتز پیش از عزیمت به واشنگتن تأکید کرده بود که به همراه ترامپ تاریخ‌ساز خواهند شد و معامله قرن به مفهوم تضمین امنیت اسرائیل و استراتژی‌­های منطقه­‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز