خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ بار دیگر تاکید کرد:

متن گفت‌وگویم با رئیس‌جمهوری اوکراین را بخوانید

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۱۲۵

رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر بر بی‌گناهی‌اش در دادگاه استیضاح تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز -‌دوشنبه- بار دیگر بر بی‌گناهی‌اش در دادگاه استیضاح تاکید کرد. 

ترامپ در پیامی توئیتری بار دیگر نوشت: «متن گفت‌وگو [با رئیس‌جمهوری اوکراین] را بخوانید.»

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا، در کتاب منتشرنشده‌اش عنوان کرده که ترامپ در ماه آگوست به او گفته بود که می‌خواهد همچنان به بلوکه کردن ۳۹۱ میلیون دلار کمک مالی به اوکراین تا زمانی که مقام‌های این کشور در تحقیقات درباره نامزد انتخابات ۲۰۲۰ همکاری نکنند، ادامه دهد. 

این اظهارات بولتون می‌تواند نکته مهم دیگری در دادگاه استیضاح ترامپ باشد که در حال حاضر در سنا در حال برگزاری است. بولتون همچنین متن پیش‌نویس کتاب خود را برای کاخ سفید نیز فرستاده است؛ امری که البته در میان مقام‌های کاخ سفید که بنا دارند درباره ماوقع دوران خودت خود حرفی بزنند طبیعی است. 

این گفته‌های بولتون کمابیش مشخص می‌کند که چنانچه او به دادگاه استیضاح ترامپ دعوت شود، چه نکاتی را ممکن است بر زبان بیاورد. وی چندین صفحه از کتاب خود را به این اختصاص داده که مساله اوکراین طی چند ماه برای او آشکار شد و پیش از خروج از کاخ سفید در ماه سپتامبر از ماوقع خبردار شده بود. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز