خبرگزاری کار ایران

رئیس ائتلاف بدر عراق افشا کرد:

ورود فرماندهان خارجی داعش به منطقه «وادی حوران» با پوشش هوایی آمریکا

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۵۳۱

مدیر دفتر ائتلاف بدر در استان الانبار روز گذشته- شنبه- از اقدام نیروهای آمریکایی برای پوشش هوائی عملیات ورود عناصر گروه تروریستی داعش به منطقه «وادی حوران» خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «قصی الانباری»، رئیس ائتلاف بدر عراق روز گذشته- شنبه- از اقدام نیروهای آمریکایی برای سازماندهی پوشش هوایی به منظور ورود عناصر گروه تروریستی داعش و تسهیل ورود آنها از سوریه به منطقه «وادی حوران» پس از پاک‌سازی آن توسط نیروهای حشد الشعبی خبر داد. 

وی توضیح داد که فرماندهان داعشی سری نخست ورود به منطقه وادی حوران بوده‌اند. 

الانباری گفت که پس از اقدام نیروهای آمریکایی برای ممانعت از نزدیک شدن هر نیرویی به وادی حوران  و صحرای غربی الانبار، حشدالشعبی توانست حصار موجود را شکسته و داعش را از بین برده و این منطقه را در قالب عملیات اراده پیروزی یک و سه پاکسازی کند. 

وی گفت که نیروهای آمریکایی موجود در اطراف وادی حوران پس از عملیات پاک‌سازی برای تسهیل رفت و آمد عناصر داعشی و ورود آنها به این مناطق از طریق ایجاد گذرگاه‌هایی برای آنها و نیز عملیات پوشش هوائی تلاش می‌کنند. 

رئیس ائتلاف بدر عراق گفت: «عناصری که وارد شده‌اند جزء فرماندهان خارجی رده نخست داعش با ملیت‌های خارجی هستند».

وی تأکید کرد که آمریکایی‌ها به دنبال متزلزل کردن وضعیت امنیتی  و وارد کردن عناصر داعشی با القاب و عناوین جدید هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز