خبرگزاری کار ایران

فهرست اقدام‌های مهم بوریس جانسون برای ۲۰۲۰

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۶۱۱

نخست‌وزیر بریتانیا مشغول تهیه فهرستی از وظایفش است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا، که در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد، مشغول تهیه فهرستی از وظایفش است. این در حالی است که وی در سال ۲۰۲۰ باید در بروکسل مذاکرات برای روابط با اتحادیه اروپا پس از برگزیت را پی بگیرد. 

مورد اول در این فهرست، ایجاد تیمی جدید در داونینگ استریت برای از سر گیری مذاکرات با بروکسل است تا بتوان برگزیت را در ماه آینده میلادی به سرانجام رساند. این خبر را روزنامه دیلی میل گزارش داد.

این تیم که بناست ریاست آن را «دیوید فراست»، مشاور نخست‌وزیر بر عهده داشته باشد، تا ۳۱ ژانویه عملیاتی می‌شود. یک منبع دولتی عنوان کرد که تیم فراست بنا دارد ضرب‌الاجل جانسون را برای رسیدن به توافق تجاری با اتحادیه اروپا عملیاتی کند. 

این منبع در ادامه گفت: «در سال ۲۰۲۰، تلاش می‌کنیم رابطه آینده‌مان و همچنین توافق تجاری با اتحادیه اروپا را عملیاتی کنیم. در انتخابات، مردم بار دیگر این امکان را به دولت دادند تا در این مسیر قدم بردارد. می‌خواهیم رابطه جدیدمان با اروپا مبتنی بر توافق بلند و میان‌مدت باشد.»

دیلی میل گزارش داد که بودجه یکی دیگر از مسائلی است که در فهرست کارهای مهم جانسون در سال آینده میلادی قرار دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که «دامینیک کامینگز» مشاور جانسون،‌ مشغول بررسی احتمال‌ها برای تجدیدنظر در بودجه کمک خارجی بریتانیا به ارزش ۱۴ میلیارد پوند است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز