خبرگزاری کار ایران

دموکرات‌های آمریکا‌:

استیضاح ترامپ تاثیر چندانی بر نتایج انتخابات ۲۰۲۰ نمی‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۰۴

رئیس فعلی کاخ سفید نخستین رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکاست که به‌رغم استیضاح همچنان برای دور دوم نامزد انتخابات می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، دموکرات‌های این کشور اعلام کردند که به‌رغم استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، او همچنان ممکن است در انتخابات ۲۰۲۰ پیروز شود. 

گرچه ترامپ سومین رئیس‌جمهوری آمریکاست که در تاریخ این کشور استیضاح شده، دموکرات‌ها معتقدند که وی همچنان طرفداران خود را دارد ممکن است این امر در انتخابات به سود او تمام شود. 

این در حالی است که ترامپ نخستین رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکاست که به‌رغم استیضاح همچنان برای دور دوم نامزد انتخابات می‌شود. 

«کریس کافینیس»، استراتژیست دموکرات در این رابطه گفت: «بله، ممکن است ترامپ پیروز شود. اگر این احتمال را در نظر نگیریم، همان اشتباه سال ۲۰۱۶ را تکرار کرده‌ایم.»

وی افزود: «ترامپ ممکن است دو یا سه میلیون رای خود را از دست بدهد، اما انتخابات همچنان صحنه رقابت است و ممکن است وی در شورای گزینگران پیروز شود.»

این در حالی است که «مارک زندی»، تحلیل‌گر، معتقد است که با توجه به رسیدن عدم رضایت عمومی از رئیس‌جمهور به رقم ۵۲ درصد، «ترامپ ممکن است در انتخابات آینده بازنده خواهند بود.»

وی گفت: «اگر وضعیت همین‌گونه باقی بماند، احتمال پیروزی ترامپ همچنان وجود دارد. با این حال اگر وضعیت اقتصاد روندی نزولی به خود بگیرد یا دموکرات‌ها برنامه بسیار پیشرویی را پیش بکشند، این احتمال وجود دارد که وی در انتخابات بازنده شود.»

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز