خبرگزاری کار ایران

جبران باسیل:

حزب‌الله منتخب مردم لبنان است/ در مبارزه با فساد شکست خوردیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۷۳۱

وزیر امور خارجه دولت موقت لبنان در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» آمریکا ضمن اعلام حمایت از حزب‌الله بر حمایت از روند موفقیت دولت آینده در هر شرایطی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری الجدید، «جبران باسیل»، وزیر خارجه دولت موقت لبنان در مصاحبه باشبکه «سی‌ان‌ان»  گفت: «در سایه تفاهم با "سعد الحریری" نخست‌وزیر بسیاری از امور مثبت را برای لبنان محقق کردیم اما در مبارزه با فساد شکست خوردیم و و ما بهای این شکست را پرداخت می‌کنیم، ما باید سیاست مدارا با فساد را تغییر داده و سیاست‌های اقتصادی و مالی موجود را رها کنیم». 

وی در پاسخ به پرسشی گفت: «ما در هر حالتی چه در دولتی که با معیارهای ما برای موفقیت و عبور از بحران هم ‌سو باشد، مشارکت داشته باشیم یا به عنوان گروه اپوزیسیون خارج از نهاد دولت باشیم، موضع ما کمک به لبنان است و این وظیفه ماست».

باسیل در پاسخ به پرسشی درباره حزب الله گفت: «حزب‌الله از نقطه نظر داخلی بخشی از ملت لبنان و منتخب آن است و برای خارج مشکل به حساب می‌آید. ما بهای آن را می‌پردازیم». 

وی در ادامه افزود: «اگر جامعه بین الملل می‌خواهد از نظر سیاسی از حزب‌الله در داخل کشور خلاص شود، من نمی‌توانم کمکی به این موضوع کنم، زیرا تا زمانی که این حزب منتخب مردم است، در کنار آن خواهم بود و تنها کاری که می‌توانم انجام دهم، تلاش برای دور کردن لبنان از  مشکلات خارجی است».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز