خبرگزاری کار ایران

مقام روس:

مسکو سال ۲۰۲۵ سامانه موشکی اس- ۴۰۰ را به هند تحویل می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۸۷۳

رئیس شرکت «روستک» روسیه از آغاز تولید سامانه موشکی اس-۴۰۰ کشورش برای هند خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «سرگئی شیمزوف»، رئیس شرکت «روستک» روسیه از آغاز تولید سامانه موشکی اس- ۴۰۰ برای هند خبر داد.

شیمیزوف در نمایشگاه هواپیمایی دبی جمع خبرنگاران گفت: «نمی‌خواهم مبلغ را تعیین کنم اما بخشی از آن در ابتدا پرداخت شده و ما ساخت سامانه‌های موشکی را آغاز کرده‌ایم. این قرارداد بر اساس جدول زمانی اجرا خواهد شد و سال ۲۰۲۵ به عنوان سال پایان اجرای آن تعیین شده است».

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز امروز -دوشنبه- گزارش داد که‌ دهلی نو یک بار دیگر در سال ۲۰۱۵ از قصد خود خود برای خرید سامانه اس- ۴۰۰ خبر داده بود. همچنین قرارداد واردات سامانه‌های موشکی تریومف به ارزش پنج میلیارد و ۴۳۰ میلیون دلار در اثنای دیدار «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه از هند در سال گذشته امضا شد.

در همین راستا، «الکساندر میخایف»، مدیر شرکت «روس ابرون اکسپورت» تأکید کرد که قرارداد واردات و مکان تولید هلی‌کوپترهای «کا ای ۲۲۶- تی» وزارت دفاع هند در شش ماه آینده امضا خواهد شد.

رئیس روستک در ادامه افزود که احتمالا هند و امارات به طوری جدی به گزینه خرید نسل پنجم جنگنده‌های «سو- ۵۷»  فکر می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز