خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه عنوان کرد:

اگر لندن بخواهد، ضرب‌الاجل برگزیت را تمدید می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۹۲۲

یک منبع در شورای اروپا گفت که اگر لندن تقاضای تمدید ضرب‌الاجل را بکند، اتحادیه اروپا به احتمال زیاد با آن موافقت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، اتحادیه اروپا آماده است با درخواست بریتانیا برای تمدید ضرب‌الاجل برگزیت موافقت کند. این خبر را یک منبع در شورای اروپا امروز -‌دوشنبه- اعلام کرد.

این منبع گفت: «اگر لندن تقاضای تمدید ضرب‌الاجل را بکند، اتحادیه اروپا به احتمال زیاد با آن موافقت می‌کند چراکه در بروکسل به این نتیجه رسیده‌ایم که تمدید بهتر از برگزیت بدون توافق است. اگر بنا باشد بین این دو گزینه انتخاب کنیم، بروکسل بدون شک گزینه اول را انتخاب می‌کند تا جلوی برگزیت سخت را بگیرد.»

وی همچنین گفت که لندن اکنون «دلیلی رسمی» برای درخواست تمدید دارد. این منبع افزود: «موضوع آخرین پیشنهادهای مطرح‌شده از سوی بریتانیا است. بله، بروکسل با این پیشنهادها موافق نیست، اما برخی رهبران اروپا می‌گویند که این‌ها می‌تواند زمینه‌ای برای مذاکرات آینده باشد. زمان بیشتری برای این کار لازم است، بیش از ضرب‌الاجل ۳۱ اکتبر.»

این در حالی است که «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا، بارها تاکید کرده که این کشور به‌هیچ وجه ضرب‌الاجل برگزیت را تمدید نمی‌کند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز