خبرگزاری کار ایران

یک نظرسنجی نشان داد:

اکثریت هواداران حزب کارگر بریتانیا از کناره‌گیری کوربین حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۶۵۰

۵۴ درصد از مردمی که در انتخابات گذشته به حزب کارگر رای داده‌اند، معتقدند که رهبر این حزب باید از سمت خود کناره بگیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک نظرسنجی نشان داد که ۵۴ درصد از مردمی که در انتخابات گذشته به حزب کارگر رای داده‌اند معتقدند که «جرمی کوربین»، رهبر این حزب، باید از سمت خود کناره بگیرد. این در حالی است که تنها ۲۹ درصد از رای‌دهندگان خواهان ابقای او در این سمت هستند. 

بر اساس این نظرسنجی، ۵۸ درصد از رای‌دهندگان معتقدند که او باید از سمت خود استعفا دهد. این در حالی است که ۶۱ درصد از هواداران حزب کارگر از رویکرد او در قبال برگزیت حمایت می‌کنند و تنها ۱۸ درصد از شیوه مدیریت او در قبال خروج از اتحادیه اروپا ابراز نارضایتی کرده‌اند. 

علاوه بر این، ۲۷ درصد از کسانی که در همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ به ماندن در اتحادیه اروپا رای دادند از استراتژی کوربین در قبال برگزیت استقبال می‌کنند و ۴۶ درصد با رویکرد او مخالف‌ هستند؛ رقمی که در مجموع به ۵۵ درصد می‌رسد. 

از سوی دیگر، ۶۸ درصد از افرادی که به خروج از اتحادیه اروپا رای داده‌اند باور دارند که موضع حزب کارگر در قبال برگزیت نامشخص و گیج‌کننده است، حال آن‌که ۸۰ درصد معتقدند که چندان متوجه موضع این حزب در قبال این مساله نمی‌شوند. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز