خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

بازداشت یک بمب‌گذار انتحاری در افغانستان/ باقی ماندن آسانژ در زندان تا زمان برگزاری دادگاه استرداد/ توافق نظامی جدید آمریکا با اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۹۴۷

بازداشت یک بمب‌گذار انتحاری در افغانستان، باقی ماندن بنیانگذار ویکی‌لیکس در زندان تا زمان برگزاری دادگاه استرداد و توافق نظامی جدید آمریکا با اسرائیل از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، پلیس افغانستان یک بمب‌گذار انتحاری را بازداشت کرد.

- بر اساس حکم یک قاضی در لندن بنیان‌گذار وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس، باید تا زمان برگزاری دادگاه استرداد که در سال آینده میلادی برگزار خواهد شد، در زندان بماند.

- مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در بسیاری زمینه‌ها در اشتباه بود.

- رئیس‌جمهوری آمریکا از گفت‌وگو با نخست‌وزیر اسرائیل در رابطه با توافق نظامی جدید با این رژیم خبر داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا وعده کرده بود که با مذاکرات تجاری خود و همچنین اعمال تعرفه‌های تجاری می‌تواند کسری بودجه این کشور را جبران کند.

- در پی درگیری‌ها در تظاهرات در هنگ کنگ دستکم ۲۵ نفر در بیمارستان بستری شدند.

- مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در حالی از کاخ سفید کنار گذاشته شد که رئیس‌جمهوری این کشور، پیشنهاد کرده بود که ممکن است برخی تحریم‌ها علیه ایران را بردارد. 

- فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن در رابطه با حمله پهپادی به تاسیسات شرکت نفتی آرامکو در عربستان سعودی ابراز نگرانی کرد.

- نخست‌وزیر اسرائیل به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا در رابطه با توافق نظامی جدید با این رژیم واکنش نشان داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز