خبرگزاری کار ایران

پوتین خبر داد:

به ترامپ پیشنهاد دادم از روسیه سلاح بخرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۱۸

رئیس‌جمهوری روسیه گفت که به همتای آمریکایی‌اش پیشنهاد داده تا جدیدترین مدل از تسلیحات این کشور، از جمله سلاح‌های فراصوت، را خریداری کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه، گفت که به «دونالد ترامپ»، همتای آمریکایی‌اش پیشنهاد داده تا جدیدترین مدل از تسلیحات این کشور، از جمله سلاح‌های فراصوت، را خریداری کند. 

پوتین امروز -‌پنج‌شنبه- گفت که در دیدار با همتایان آمریکایی خود در اوساکای ژاپن این پیشنهاد را مطرح کرده است. وی گفت: «این موضوع در آن زمان مطرح شد که چگونه می‌توان تسلیحات مدرن روسی، از جمله موشک‌های فراصوت، را در قالب توافقی را در اختیار آمریکا گذاشت. تاکنون هیچ کشوری، حتی ایالاتمتحده، چنین تسلیحاتی نداشته است.»

وی افزود: «به دونالد گفتم: اگر می‌خواهید، شماری از این سلاح‌ها را بهتان می‌فروشیم و اینطوری همه‌چیز متعادل می‌شود. اما راستش را بخواهید، آن‌ها می‌گویند که می‌خواهند خودشان این سلاح‌ها را تولید کنند.»

رئیس‌جمهوری روسیه در ادامه گفت: «شاد هم این کار را بکنند، اما وقتی می‌توانند با هزینه‌ای کمتر این تسلیحات را به دست آورند، این کار اتلاف پول است. این کار همچنین سبب می‌شود که امنیت ما خدشه‌دار نشده و همه‌چیز متعادل شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز