خبرگزاری کار ایران

سرگئی لاوروف:

مبارزه علیه ترور باید رها از هرگونه استانداردهای دوگانه باشد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۹۲۳

وزیر خارجه روسیه گفت که کشورش نگران استانداردهای دوگانه غرب در قبال حضور گروهک تروریستی داعش در افغانستان است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسوپتنیک، «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه، امروز -‌چهارشنبه- گفت که کشورش نگران استانداردهای دوگانه غرب در قبال حضور گروهک تروریستی داعش در افغانستان است. 

لاوروف طی دیدار با همتای هندی‌اش این سخنان را بر زبان آورد. 

وزیر خارجه روسیه در نشستی خبری گفت: «شکی نیست که مبارزه علیه ترور باید رها از هرگونه استانداردهای دوگانه باشد... این مایه نگرانی است که برخی همکاران غربی در رابطه با گروهی تروریستی که از سوی شورای امنیت سازمان ملل محکوم شده از استانداردهای دوگانه بهره می‌برند و تلاش می‌کنند از آن‌ها برای رسیدن به اهداف ژئوپولتیک یک‌جانبه‌شان در افغانستان بهره ببرند.»

لاوروف همچنین در رابطه با سخنان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در رابطه با این‌که روسیه و دیگر قدرت‌های منطقه باید مبارزه علیه داعش را گسترش دهند گفت: «موضع ما در افغانستان متمرکز بر مبارزه علیه تروریسم و تجارت مواد مخدر است. هدف تلاش‌هایمان که از سوی روسیه و چین و همچنین شرکایمان در پاکستان و ایران صورت گرفته تسهیل استقراری نظامی سیاسی در این کشور است که از سوی تمام اقوام مذهبی و سیاسی مورد قبول بوده و اجماعی جهانی را را به دنبال داشته باشد. این تلاش‌ها همچنین تهدید تروریسم، افراط‌گرایی و تجارت مواد مخدر را هدف قرار می‌دهد.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز