خبرگزاری کار ایران

جو بایدن:

بسیاری از جمهوری‌خواهان از احتمال پیروزی مجدد ترامپ هراسان هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۳۰۶

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بر وعده خود برای همکاری با جمهوری‌خواهان در صورت رسیدن به مقام ریاست‌جمهوری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «جو بایدن» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بر وعده خود برای همکاری با جمهوری‌خواهان در صورت رسیدن به مقام ریاست‌جمهوری تاکید کرد. وی افزود که هنگام تصدی پست ریاست‌جمهوری با موفقیت با طرف‌های دموکرات و جمهوری‌خواه همکاری خواهد داشت. 

وی روز گذشته -‌شنبه- در کارزاری انتخاباتی در ماساچوست گفت: «جمهوری‌خواهان بسیار خوبی آن بیرون هستند. با گفتن این حرف دموکرات‌ها به من حمله می‌کنند، اما حقیقت قضیه این است که یادتان هست هر بار دولت قبلی به مشکل برمی‌خورد چه کسی برای حل آن به کنگره می‌رفت؟ من. دلیلش هم این است که آن‌ها می‌دانند که من به آنها احترام می‌گذارم.»

وی در ادامه افزود که گرچه مواضع دو طرف درباره بسیاری مسائل با یکدیگر متفاوت است، اما بسیاری از محافظه‌کاران از پیروی از رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا هراسان هستند. 

بایدن در ادامه گفت: «آن‌ها آدم‌های خوبی هستند. وارد سیاست می‌شوند، چون برای مسائل دل می‌سوزانند، اما در حال حاضر هراسان هستند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز