خبرگزاری کار ایران

میشل بارنیه

تهدید خروج بدون توافق بریتانیا برای اتحادیه اروپا ناخوشایند است

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۲۴۵

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در پرونده خروج بریتانیا از این اتحادیه امروز- پنج شنبه- در مصاحبه با رادیو بی بی سی تهدیدات خروج بدون توافق را ناخوشایند توصیف کرد و عواقب چنین اقدامی را متوجه لندن دانست.

.به گزارش ایلنا به نقل از رویترز،‌ «میشل بارنیه»، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در پرونده برگزیت،‌ خروج بدون توافق را برای این اتحادیه ناخوشایند توصیف و تأکید کرد که اگر لندن چنین مسیری را در پیش گیرد،‌ عواقب آن متوجه خود این کشور خواهد بود.

بارنیه در پاسخ به پرسش رادیو بی‌بی‌سی مبنی بر اینکه اگر بریتانیا کارت عضویتش در اتحادیه اروپا را پاره کند، چه پیامدهایی دارد، گفت: «عواقب این اقدام متوجه لندن خواهد بود». 

وی در ادامه افزود: «به اعتقاد من بریتانیا که خود از نحوه عملکر ما در اتحادیه اروپا آگاه است، از همان ابتدا می‌دانست که ما از چنین تهدیدی خوشمان نمی‌آید و بنابراین کاربرد آن بیهوده است.

بارنیه پیش از رقابت فعلی بر سر رهبری حزب محافظه‌کار گفته بود که توافق خروج تنها راه خروج از اتحادیه اروپا به صورت منظم است.

«فرانس تیمرمن» معاون اول رئیس کمیساریای اروپا در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت که وزرای بریتانیایی هنگام رسیدن به مذاکره برای خروج از اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۷  مانند احمق‌ها راه می‌رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز