خبرگزاری کار ایران

تشکیلات خودگردان فلسطین:

معامله قرن در حال احتضار است

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۵۲۹

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین امروز- سه‌شنبه- اعلام کرد که طرح صلح دولت آمریکا معروف به «معامله قرن» رو به احتضار است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «نبیل أبو ردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه‌­ای اعلام کرد که موضع فلسطین ثابت و به اصول ملی پای بند است، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان بارها بر تحقق صلح بر اساس راهکار دو دولت به منظو تشکیل دولت فلسطینی مستقل به پایتختی قدس شرقی و عدم کوتاهی و اخلال در اموال شهدا و اسرا تأکید کرده است.

ابو ردینه در ادامه افزود: «تحقق صلح فقط از طریق قوانین بین المللی و طرح صلح عرب امکان‌پذیر است نه از راه توهم و بازی­‌های دولت آمریکا و متحدش اسرائیل با شعار صلح و شکوفائی اقتصادی».

وی گفت: «ما دوباره تأکید می­‌کنیم که هر نوع طرح استعماری که هویت و سرزمین فلسطین را مورد هدف قرار داده و برای تجاوز به حاکمیت کشورهای منطقه تلاش می­‌کند، قطعا با شکست مواجه خواهد شد».

سخنگوی تشکیلات خودگردان گفت: «جنگ سیاسی هنوز پایان نیافته و معامله قرن رو به احتضار است و هر نوع تلاش برای تشکیل دیدگاهی مخالف علیه اصول و آرمان­‌های ملی هرگز به بار نخواهد نشست».

وی از دولت آمریکا خواست که مواضع و سیاست­‌های خود را بازبینی کرده و این نکته را به خوبی درک کند که تنها امکان تحقق صلح و امنیت و ثبات رام الله، محمود عباس و رهبری سازمان آزادی بخش فلسطین است.

بر اساس این گزارش، تشکیلات خودگردان فلسطین روابط خود را با دولت آمریکا از زمان به رسمیت شناختن قدس به پایتختی اسرائیل قطع کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز