خبرگزاری کار ایران

بازداشت یک شهروند فلسطینی به اتهام زیر گرفتن ۵ سرباز صهیونیست در قدس

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۲۲۱

ارتش رژیم صهیونیستی امروز- یکشنبه- با انتشار بیانیه‌‌ای اعلام کرد که یک فلسطینی را به اتهام انجام عملیات زیر گرفتن پنج سرباز صهیونیست در شمال قدس بازداشت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه الکترونیک خود اعلام کرد که یک شهروند فلسطینی را به اتهام عملیات زیرگرفتن پنج سرباز اسرائیلی بازداشت کرده است.

در این بیانیه آمده است: «پس‌زمینه این عملیات، قومیت‌گرائی بوده و راننده در یک مأموریت میدانی و کنترل سربازان مذکور آنها را زیر گرفت».

در ادامه این بیانیه آمده است: «پس از عملیات اطلاعاتی و میدانی مشترک نیروهای ارتش و دستگاه اطلاعات کل (شاباک) در شب گذشته فرد مشکوک در نزدیکی روستای حزما دستگیر شد».

ارتش اسرائیل در این بیانیه اعلام کرد که سه نفر از این سربازان دچار جراحت متوسط و دو نفر به صورت سطحی زخمی شده‌اند. 

این حادثه در نزدیکی مانعی در ورودی شهر قدس و پس از پیاده شدن سربازان از خودرروی نظامی در اثنای عملیات میدانی صورت گرفت که خودروی فلسطینی سربازان را زیر گرفت و راننده گریخت. 

ارتش اسرائیل منطقه را مسدود و روستای حزما را محاصره و موانعی ایجاد کرد تا موقعیت مجری عملیات را مشخص کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز