خبرگزاری کار ایران

واکنش شدید سوریه نسبت به تحریم رهبر انقلاب توسط دولت آمریکا

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۸۹۵

سوریه با محکومیت شدید تصمیم دولت آمریکا در تحریم مقام‌های بلند پایه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که این تصمیم مدال افتخار و شرف بر گردن آزادگان جهان در عدم فرمانبرداری از سیاست‌های ویرانگر استکبار است.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا،‌ یک منبع رسمی در وزارت خارجه  سوریه امروز- سه‌شنبه- اعلام کرد که دمشق از تصمیم دولت آمریکا در تحریم مقام‌های ایران خشمگین است و این اقدام را به شدت محکوم می‌کند. 

این منبع افزود: «این تصمیم دولت آمریکا در چارچوب سیاست ریاکارانه دولت آمریکا در قبال کشوری است که به حاکمیت، کرامت ملی و خط مشی سرکوبگر خود در برابر سلطه‌گری می‌بالد. چنین سیاست‌های آمریکا عامل اصلی تشدید تنش در منطقه و جهان بوده و صلح و امنیت بین المللی را تهدید می‌کند». 

مقام مذکور تأکید کرد که جمهوری عربی سوریه مجددا همبستگی کامل خود را با رهبری و ملت جمهوری اسلامی ایران در مقابله با سیاست ریاکارانه آمریکا اعلام می‌کند و معتقد است که این اقدام اخیر واشنگتن هیچ ارزشی نداشته و هرگز امکان سست کردن اراده مردم ایران در حفظ حاکمیت و استقلال کشورش نخواهد را داشت و این تصمیم، مدال افتخاری بر گردن آزادگان جهان در سرکشی از سلطه استکبار و مخالفت با سیاست‌های تخریب‌گرانه دولت آمریکاست».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز