خبرگزاری کار ایران

رجب طیب اردوغان:

با مخالفانم در حزب عدالت و توسعه مبارزه می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۱۸

رئیس‌جمهوری ترکیه وعده کرد تا با مخالفان خود در حزب متبوعش مبارزه کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه، امروز -شنبه- وعده کرد تا با مخالفانش در حزب متبوعش مبارزه کند. این در حالی است که حزب عدالت و توسعه در انتخابات شهرداری‌ها در آنکارا و استانبول شکست سنگینی را متحمل شد.

اردوغان در جمع اعضای حزب عدالت و توسعه گفت: «باید بگویم که به‌رغم مبارزه در خارج، در داخل حزب نیز کسانی بودند که به ضرر ما کار می‌کردند.» 

رئیس‌جمهوری ترکیه بدون آن‌که از شخص خاصی نام ببرد گفت: «در جریان قرار می‌گیرم که  در هر حوزه و منطقه چه می‌گذرد. همه چیز را می‌دانیم... برای آینده این حزب باید از این افراد بخواهیم که به ما جواب دهند. قرار نیست آن‌ها سربار ما بشوند.»

اردوغان گفت که حزب حاکم همچنان به چالش کشیدن نتایج انتخابات از طرق قانونی ادامه می‌دهد و خواستار بازشماری آرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: «تا آخرین لحظه، به مبارزه مشروع‌مان ادامه می‌دهیم. آشکار است که کلاهبرداری شده است. باید به این پرونده رسیدگی شود تا بتوانیم به آرامش برسیم».

رئیس‌جمهوری ترکیه همچنین گفت: «گرچه در حوزه‌ها پیروز شدیم، اما پرسش اصلی این است که چرا در شهرهای بزرگ بازنده شدیم. باید به این قضیه متمرکز شویم که چه می‌خواهیم و چگونه از این قضیه را ارزشیابی کنیم، به‌ویژه در کلان‌شهرها».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز