خبرگزاری کار ایران

وزارت دفاع سوریه:

نظامیان آمریکا اردوگاه الرکبان را به زندانی واقعی تبدیل کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۸۲

معاون وزیر دفاع سوریه امروز- چهارشنبه- در مسکو اعلام کرد که نظامیان آمریکا اردوگاه الرکبان را به یک زندان واقعی تبدیل کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «محمود الشوا» معاون وزیر دفاع سوریه امروز -چهارشنبه- در کنفرانس بین‌المللی امنیت در مسکو تأکید کرد که نیروهای آمریکایی با همکاری تروریست‌ها اردوگاه «الرکبان» را به یک زندان واقعی تبدیل کرده و مانع خروج آوارگان از این مکان می‌شوند؛ تمام این امور بیانگر این است که آمریکا قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند. 

معاون وزیر دفاع سوریه تأکید کرد که دمشق با قصد واشنگتن برای باقی ماندن بخشی از نیروهایش در سوریه مخالف است و حضور در این کشور بدون اجازه از دولت سوریه تجاوز علیه دمشق به شمار می‌رود.

شوا در ادامه گفت که آمریکا همچنان از «کلاه سفیدها» برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند. 

وی در ادامه گفت: «ما خواستار توقف حضور غیر قانونی نیروهای بیگانه آمریکا، فرانسه، انگلیس و ترکیه از خاک خود و انحلال به اصطلاح ائتلاف بین المللی هستیم و بر این اساس توقف جنایت‌های جنگی غیر انسانی را تضمین می‌کنیم». 

هشتمین کنفرانس امنیت بین‌المللی بین روزهای ۲۳ تا ۲۵ آوریل در مسکو برگزار می‌شود و این کنفرانس در سال گذشته شاهد حضور ۸۵۰ هیأت نمایندگی از جمله ۳۰ وزیر دفاع از ۹۵ کشور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز