خبرگزاری کار ایران

درگیری‌های شبانه بین معترضان و نیروهای امنیتی تونس در سوسه

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۰۷۲

پلیس تونس شب گذشته- سه شنبه- از گاز اشک‌آور برای متفرق کردن معترضان در منطقه «سیدی بوعلی» در استان سوسه استفاده کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، کارگران و ساکنان منطقه «سیدی بوعلی» در استان سوسه تونس روز گذشته- سه‌شنبه- در اعتراض به ادامه بسته شدن یک کارخانه لبنیات که یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های این منطقه به شمار می‌رود، تظاهرات و اعتصاب کردند. 

کارگرانی که پیش از این نیز چندین بار تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کرده بودند، خواستار از سر گیری توافق پیشین شدند که بین صاحبان کارخانه و وزارت صنعت و مقام‌های «الجهویه» برای راه‌اندازی مجدد کارخانه و رفع مشکلات مالی آن امضا شده بود. 

یکی دیگر از مطالبات کارگران پرداخت حقوق معوق آنها بوده است. 

معترضان عصر روز گذشته راه اصلی مرکز شهر را بسته و با نیروهای امنیتی که از گاز اشک‌آور برای متفرق کردن آنها استفاده کردند، درگیر شدند و به سمت آنها سنگ پرتاب کردند. 

بر اساس گزارش‌ها، معترضان خشمگین وارد یک انبار شهری شده و موتورسیکلت‌ها را به تصرف خود درآوردند.

«حمادی التبساوی» فرماندار منطقه «سیدی بوعلی» در اظهارات رادیوئی خود گفت که درگیری‌ها بین معترضان و نیروهای امنیتی موجب زخمی شدن یک نیروی امنیتی و بازداشت ۱۴ نفر از تظاهر کنندگان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز