خبرگزاری کار ایران

دستور شورای عالی انتخابات ترکیه برای بازشماری آرا در ۸ حوزه انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۶۱

شورای عالی انتخابات ترکیه اعلام کرد که آرای اخذ شده در هشت حوزه انتخاباتی در استانبول را بازشماری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، شورای عالی انتخابات ترکیه با اعلام اینکه آرای اخذ شده در هشت حوزه انتخاباتی را بازشماری می‌­کند، تأکید کرد که نامزد حزب اپوزیسیونی جمهوری‌خواه خلق از نامزد حزب عدالت و توسعه پیشی می­گیرد.

مقام‌های حزب حاکم عدالت و توسعه از مخالفت­‌هایی که «علی احسان یاووز» معاون رئیس این حزب آن را بی‌سابقه توصیف کرده بود، شکایت کرده بودند.

یاووز در کنفرانس مطبوعاتی در استانبول گفت: «رئیس صندوق آرا و اعضای کمیته ناظر بر انتخابات جدول شمارش آرا را امضا می‌­کنند و سپس آرا به اطلاع احزاب می‌­رسد».

وی تأکید کرد که ۱۷ هزار و ۴۱۰  رأی اخذ شده از ۳۰۹ صندوق در جدول احزاب دیگر ثبت شده است حال آنکه باید در جدول حزب عدالت و توسعه ثبت می­‌شد».

معاون رئیس حزب حاکم در ترکیه همچنین به اصطلاح خود به موضوع افزایش آرای باطل در مراکز انتخاباتی در استانبول که آرای حزب عدالت و توسعه در آنها بالا بود، پرداخت.

یاووز در این باره گفت: «ما از نتایج خود مطمئن هستیم و با توجه به این نتایج، حزب عدالت و توسعه در انتخابات شهرداری بزرگ استانبول پیروز می­‌شود».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز