خبرگزاری کار ایران

اخبار متناقض از شهادت مجری عملیات شهرک ارئیل در کرانه باختری

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۹۳

رسانه‌ها امروز- دوشنبه- اخبار ضد و نقیضی درباره شهادت جوان فلسطینی مجری عملیات ارئیل در نزدیکی شهرک ارئیل واقع در کرانه باختری منتشر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، اخبار متناقضی از شهادت یا دستگیری عامل عملیات «ارئیل» در رسانه‌های اسرائیلی و فلسطینی منتشر شده است.

سایت عبری ۰۴۰۴ خبر شهادت وی را رد کرد اما ارتش اسرائیل هنوز بیانیه‌ای در این زمینه منتشر نکرده است. 

شبکه خبری آی۲۴ اسرائیل نیز پیش از این اعلام کرده بود که نیروهای اسرائیلی «عمر ابولیلی» فرد مظنون در این حمله را پیدا کرده‌اند اما هیچ توضیح دیگری درباره نحوه یا مکان دستگیری او ارائه نداده‌اند.

روزنامه «یدیعوت احارنوت» به نقل از منابع نظامی اعلام کرد که ارتش اسرائیل مجری عملیات ارئیل را دستگیر یا ترور نکرده است بلکه فقط یک جوان دیگر را که قصد کمک به انجام این عملیات داشت، دستگیر کرده است. 

خبرگزاری معا نیز تأکید کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی ورودی شمالی شهر سلفیت را با دروازه آهنی بسته‌اند و به شهروندان اجازه عبور از طریق مسیر سکاکا را نداده‌اند. 

این خبرگزاری فلسطینی اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی از عصر روز گذشته- یکشنبه- عملیات ورود به برخی شهرها و شهرک‌ها را آغاز کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز