خبرگزاری کار ایران

ترودو برخورد نامناسب با معاون حزبش را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۴۶۰

دفتر نخست وزیر کانادا که اخیرا به دنبال رسوائی فساد چهره منفی از او ارائه شده است، رفتار نامناسب او با معاون حزبش را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «سلنا سزار چاونز» نماینده لیبرال از شهر تورنتوی کانادا در مصاحبه با روزنامه «گلوب اند میل» گفت: «هنگامی که اعلام کردم در انتخابات اکتبر نامزد نمی‌شوم، جاستین ترودو، نخست‌وزیر، خشم خود را بر سر من خالی کرد». 

چاوز گفت: «ترودو داد می‌زد. داد می‌زد و من اهمیتی ندادم».

وی با بیان اینکه ترودو بلافاصله از من عذر خواهی کرد، گفت که او در مناسبت‌های دیگر نیز رفتار نامناسب داشته است.

دفتر ترودو عصر روز گذشته- شنبه- با انتشار بیانیه‌ای با تکذیب این خبر اعلام کرد: «نخست‌وزیر احترام زیادی برای سزار چاونز قائل است و بحث‌هایی که در ماه فوریه با او داشته،‌ هرگز خصمانه نبوده است».

اظهارات این نماینده کانادائی درست زمانی مطرح شده است که چهره ترودو تحت تأثیر منفی استعفای دو وزیر دادگستری و دارائی این کشور بوده است.

سزار چاونز گفت که نخست‌وزیر به دلیل بحرانی شدن اوضاع دولت پس از استعفای دو وزیر مذکور از او خواسته بود تصمیمش را برای عدم نامزدی در انتخابات بعدا اعلام کند. 

وزیر سابق دادگستری کانادا پس از استعفا از منصبش اعلام کرد که تحت فشارهای مستقیم تردو و نزدیکانش که از وی خواسته بودند از محاکمه شرکت بزرگ مهندسی «اس ان سی- لاوالین» اجتناب کند، مجبور به استعفا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز