خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو در جمع اعضای حزب لیکود:

رأی دهندگان دو گزینه بیبی و طیبی را روی میز دارند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۳۸

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با هشدار نسبت به افزایش نفوذ احزاب عربی، انتخابات پارلمانی آینده را بسیار سخت و جنگی توصیف کرد که پیروزی در آن به آسانی به دست نمی­‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز مبارزات انتخاباتی خود در جمع حزب «لیکود» با اشاره به ائتلاف «آبی سفید» به ریاست «بنی گانتز» که مورد حمایت احزاب عربی است، نسبت به قدرت گرفتن حزب چپ هشدار داد.    

نتانیاهو در این سخنرانی گفت که انتخاب بین بیبی و طیبی است.

بیبی مختصر اسم اول نتانیاهو یعنی بنیامین و طیبی نیز نام «احمد طیبی» عضو کنست عربی است.

رئیس کمیته انتخابات، پخش مستقیم سخنرانی نتانیاهو از کانال­‌های تلویزیونی را به منظور عدم تبلیغات ممنوع کرده است. قانون اسرائیلی، پخش تبلیغات انتخاباتی احزاب را ممنوع کرده و فقط بر اساس معیارهای معین و در زمان­‌های معین آن را ممکن می­‌داند.

اسرائیل برای انتخابات پارلمانی زود هنگام در نهم آوریل آماده می‌­شود. در این انتخابات، حزب لیکود با رقیب قدرتمندی مواجه است و در عین حال بحران توجیه اتهام‌ نتانیاهو به فساد و فریبکاری و خیانت در امانت نیز این حزب را تهدید می­‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز