خبرگزاری کار ایران

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در تل‌آویو

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۱۶۲

تل آویو عصر روز گذشته- شنبه- به دنبال اعلام دادستانی کل برای توجیه اتهام علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شاهد تظاهرات گسترده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، به دنبال اعلام دادستان کل رژیم صهیونیستی مبنی بر قصد وی برای اعلام اتهام فساد علیه «بنیامین نتانیاهو»‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده­‌ای در تل آویو علیه وی برگزار شد.

در منطقه «الرمله» واقع در نزدیکی تل آویو فعالان حزب مخالف «کار» بر دیوار زندان «معسیاهو»‌ بنری بزرگی را نصب و بر آن نوشتند: «نتانیاهو .... تو مایه شرم اسرائیل هستی».

این تظاهرات موجب اختلال عبور و مرور در نزدیکی مقر رسمی نتانیاهو شد. به گونه‌­ای که مخالفان او به تلاش‌­هایش برای وارد کردن حزب راست افراطی نژادپرست به پارلمان اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو پس از ۱۳ سال تصدی قدرت، برای دور پنجم نامزد نخست‌وزیری شده است و قانون وی را حتی پس از اثبات اتهام، فقط در صورت محکومیت ملزم به کناره‌گیری می­‌کند.

«ایهود المرت» نخست‌وزیر پیشین اسرائیل پس از محکومیت در اتهام فساد دوره‌­ای را در زندان معسیاهو گذراند.

«موشه کاتساو» دیگر نخست‌وزیر اسبق این رژیم نیز پس از محکومیت در اتهام‌های فساد جنسی و جنایت‌های دیگر، مجازات حبس را سپری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز