خبرگزاری کار ایران

واکنش دمشق به اردوغان:

آنکارا فقط زبان اشغال و تجاوزگری می‌داند/ به دفاع از ملت و حفظ تمامیت ارضی خود مصمم هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۲۲۸

یک منبع رسمی در وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه اعلام کرد که اظهارات رئیس جمهوری ترکیه بیانگر ادبیات اشغال و تجاوزگری اوست و رفتارهایش با ساده‌ترین مبانی و اهداف منشور سازمان ملل در تناقض است.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا،‌ یک منبع رسمی در وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه اعلام کرد که اظهارات «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه یک بار دیگر نشان می‌دهد که این نظام در گفت‌و‌گوهای آستانه حامی تروریست‌ها بوده و فقط با زبان اشغالگری و تجاوز صحبت می‌کند، ترکیه رژیم سرکش و غیر مسئولی است که رفتارهایش همیشه با اصول اساسی و اهداف منشور سازمان ملل متحد در تناقض است و تمام قطعنامه‌های بین‌المللی را که همیشه بر احترام به تمامیت ارضی سوریه و مردم این کشور تأکید می‌کند، نادیده می‌گیرد.

این منبع در ادامه افزود: «دولت سوریه تأکید می‌کند که هر نوع تلاشی برای آسیب رساندن به وحدت سوریه، تجاوز آشکار و اشغال مستقیم خاک این کشور و گسترش و حمایت از تروریسم بین‌المللی است که دمشق از هشت سال پیش با آن در حال جنگ است».  

این منبع در پایان گفت: «دولت سوریه همیشه و همواره با تمام ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارد، در مقابل اشکال مختلف تجاوز و اشغالگری که ترکیه هم از آن مستثنی نیست، ایستاده و از ملت و حفظ تمامیت ارضی خود دفاع می‌کند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز