خبرگزاری کار ایران

ادامه بحران تعطیلی دولت در آمریکا؛ ترامپ جلسه را با عصبانیت ترک کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۱۷

رئیس‌جمهوری آمریکا با عصبانیت از جلسه میان کاخ سفید و رهبران دموکرات کنگره بر سر تامین بودجه دیوار مرزی و بازگشایی دولت فدرال بیرون آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، با عصبانیت جلسه میان کاخ سفید و رهبران دموکرات کنگره بر سر تامین بودجه دیوار مرزی و بازگشایی دولت فدرال را ترک کرد. وی پس از خروج از این جلسه گفت که این دیدار «اتلاف وقت به تمام معنا بود.»

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان و «چاک شومر» رهبر اقلیت دموکرات سنا، روز گذشته -چهارشنبه- با ترامپ دیدار کردند. این دیدار در نهایت بدون هیچ نتیجه‌ای به پایان رسید. 

ترامپ پس از این جلسه در پیامی توئیتری نوشت: «همین الان از جلسه با نانسی و چاک بیرون آمدم. اتلاف وقت به تمام معنا بود. بهشان گفتم اگر دولت را بازگشایی کنم در عرض ۳۰ روز چه پیش خواهد آمد، آیا با تامین بودجه ساخت دیوار موافقت می‌کنید؟ نانسی جواب داد، نه! من هم گفتم خداحافظ، کاری نیست که بشود انجام داد!»

پلوسی و شومر نیز ترامپ را «آدمی بدخلق و بهانه‌گیر» خواندند و گفتند که وقتی آن‌ها با تامین بودجه دیوار مرزی رئیس‌جمهوری آمریکا مخالفت کردند او جلسه را ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز