خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

آمریکا با بحران امنیتی فزاینده‌ای در مرزهای جنوبی روبه‌رو است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۳۸۸

رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود از اتاق بیضی کاخ سفید از دموکرات‌ها خواست تا بودجه پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری موردنیاز برای احداث دیوار مرزی را در اختیارش بگذارند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده، در نطق تلویزیونی خود گفت که این کشور با «بحران امنیتی و انسانی فزاینده‌ای» در مرزهای جنوبی خود روبه‌رو است.

ترامپ در نخستین نطق خود از اتاق بیضی از دموکرات‌ها خواست تا بودجه پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری مورد نیاز برای احداث دیوار مرزی را در اختیارش بگذارند. وی همچنین حزب دموکرات را متهم کرد که به سیل مواد مخدر و جنایت، بی‌توجه است و گفت که تنها احداث دیوار می‌تواند مانع این مسائل شود.

ترامپ گفت: «چند آمریکایی دیگر باید جان خود را از دست بدهند تا کنگره وظیفه‌اش را انجام بدهد؟ این انتخابی است میان درست و غلط، میان ناعدالتی و عدالت. این بدان معناست که آیا حاضریم وظیفه مقدس خود به‌عنوان شهروندان آمریکایی را انجام دهیم یا خیر.»

رئیس‌جمهوری آمریکا از دموکرات‌ها خواست تا به کاخ سفید بازگردند و مذاکرات را ادامه دهند. وی گفت: «تنها چیز غیراخلاقی سیاستمدارانی است که هیچ کاری نمی‌کنند.»

با این وجود، ترامپ در نطق خود هیچ راه‌حلی را برای حل بحران تعطیلی دولت فدرال ارائه نکرد و بسیاری، از جمله «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان، او را مسئول بحران فعلی می‌دانند. 

«چارلز شومر» رئیس اقلیت دموکرات در سنا، گفت: «رئیس‌جمهور از پس‌زمینه اتاق بیضی برای جعل یک بحران بهره برد و کوشید ترس را در دل مردم بیندازد و توجه‌ها را از آشوب موجود در دولتش منحرف کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز