خبرگزاری کار ایران

انتشار ویدئویی جدید از چمدان حاوی اجزای پیکر خاشقجی

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۱۸

یک نوار ویدئو که به دست رسانه‌های ترکیه رسیده نشان می‌دهد که تیم ترور سعودی در استانبول چمدانی را حمل می‌کرده که ممکن است بقایای روزنامه‌نگار منتقد در آن بوده باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره، یک نوار ویدئو که به دست رسانه‌های ترکیه رسیده نشان می‌دهد که تیم ترور سعودی در استانبول کیفی را حمل می‌کرده که ممکن است بقایای «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد، در آن بوده باشد. 

این ویدئو چند تن از اعضای این تیم را نشان می‌دهد که در روزی که خاشقجی در داخل کنسولگری عربستان در استانبول کشته شد، وارد این ساختمان می‌شوند. 

در این فیلم دیده می‌شود که یکی از اعضای این تیم کیف‌هایی را حمل می‌کند که به گزارش رسانه‌های ترکیه احتمالا حاوی قطعات بدن خاشقجی بوده است. 

این ویدئو نخستین‌بار از سوی شبکه خبری «هابر ترک» منتشر شد. هابر ترک این فیلم را از خبرنگار «دیلی صباح» گرفته و این خبرنگار نیز از طریق یک منبع به آن دسترسی پیدا کرده است. 

این منبع ارتباط‌های نزدیکی با تیم‌های اطلاعاتی ترکیه دارد.

خبرنگار الجزیره عنوان کرد که از آنجایی که هیچ مدرکی دال بر خروج این کیف‌ها از کنسولگری عربستان وجود ندارد، انتشار این ویدئو ابعاد تازه‌ای را پیش پای این پرونده قرار می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز