خبرگزاری کار ایران

به دلیل انتشار مطالب خصمانه علیه مسلمانان؛

فیسبوک حساب کاربری پسر نتانیاهو را بست

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۹۷

پسر ارشد نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حساب کاربری او در شبکه فیسبوک به دلیل انتشار مطالب خصمانه علیه مسلمانان به مدت ۲۴ ساعت بسته شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «یائیر نتانیاهو» پسر ارشد «بنیامین نتانیاهو» پنج شنبه گذشته پس از عملیات مبارزان فلسطینی در کرانه باختری در نزدیکی یکی از شهرک­‌های صهیونیست‌نشین و کشته شدن دو سرباز اسرائیلی، ‌با انتشار مطالبی علیه مسلمانان در صفحه فیسبوک، خواستار اخراج آنان شده بود.

وی نوشت: «آیا می­‌دانید کجا حملات تروریستی انجام نمی­‌شود؟ در ایسلند و ژاپن که خوشبختانه مسلمانان حضور ندارند».

یائیر نتانیاهو در پیام دیگری نوشت که «فقط دو راه حل نهایی برای صلح وجود دارد یا باید تمام یهودی‌­ها بروند یا تمام مسلمان». وی در ادامه این مطلب نوشت: «من گزینه دوم را ترجیح می‌­دهم».

همزمان با حذف پیام­‌های «یائیر نتانیاهو» در شبکه فیسبوک، وی در صفحه توئیتر با انتقاد از شبکه‌های اجتماعی نوشت که نوعی تفکر دیکتاتور مآبانه بر این شبکه­‌ها حاکم است.

مخالفان نتانیاهو بارها از پسر ۲۷ ساله او که در مقر نخست‌وزیری بدون هیچ سمت رسمی زندگی می­‌کند و از امتیاز نگهبان و راننده شخصی و .. برخوردار است، ‌به شدت انتقاد کرده‌­اند.

آنها معتقدند که نتانیاهو وهمسرش،‌ یائیر را برای ایفای نقش سیاسی در آینده و ایجاد تبار سیاسی آماده می­‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز