خبرگزاری کار ایران

افت محبوبیت ترامپ نزد مردم آمریکا

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۶۱

میزان رضایت مردم آمریکا از رئیس‌جمهوری ایالات متحده به پایین‌ترین میزان در هفت ماه گذشته رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میزان رضایت مردم آمریکا از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، به پایین‌ترین میزان در هفت ماه گذشته رسیده است. براساس جدید‌ترین نظرسنجی میزان محبوبیت ترامپ در نزد مردم فرانسه به ۴۳ درصد رسیده است. 

بنا بر نظرسنجی ماهیانه شبکه ان‌بی‌سی و وال‌استریت ژورنال میزان محبوبیت ترامپ در ماه‌های نوامبر و اکتبر به ترتیب ۴۶ و ۴۷ درصد بود. 

این نظرسنجی همچنین نشان داد که شمار افراد ناراضی از سیاست‌های ترامپ افزایش یافته است. ۵۴ درصد از رای‌دهندگان اعلام کردند که از اعمال رئیس‌جمهوری این کشور رضایت ندارند. این در حالی است که این میزان در ماه نوامبر ۵۲ و در ماه اکتبر ۴۹ درصد بود. 

از میان شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، تنها ۲۸ درصد از شهروندان آمریکا باور دارند که وضعیت اقتصادی کشور در سال آینده میلادی بهتر خواهد شد و ۳۳ درصد نیز معتقدند که اوضاع بدتر هم خواهد شد. این بالاترین میزان پیش‌بینی منفی در پنج سال گذشته است. 

این نظرسنجی از ۹ تا ۱۲ دسامبر میان ۹۰۰ شهروند بزرگسال آمریکایی صورت گرفت و میزان خطای آن سه و ۶۴ صدم درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز