خبرگزاری کار ایران

نماینده ائتلاف البناء عراق:

در جلسه امروز پارلمان برای تعیین وزرای باقی‌مانده عزم راسخ داریم

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۲۹

نماینده فراکسیون البناء عراق امروز- یکشنبه- بر اراده ائتلافش برای تکمیل حد نصاب در جلسه امروز با حضور بیش از ۱۸۰ نماینده به منظور تعیین وزرای باقی مانده کابینه تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «احمد الکنانی» نماینده فراکسیون البناء پارلمان عراق گفت که «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر این کشور امروز- یکشنبه به اتفاق نامزدهای وزارتی کابینه به امید گذر از این مرحله به پارلمان خواهند آمد.

  وی بر عزم راسخ پارلمان برای جلوگیری از تکرار سناریوی جلسه سه‌شنبه هفته گذشته و آشوب حاصل از آن تأکید کرد.

کنانی با اشاره به اهمیت استناد به اصول دموکراتیک به ویژه در جایگاه نهاد قانونگذاری گفت: «ما در ائتلاف البناء خود را برای این جلسه آماده کرده‌ایم زیرا در جلسه هفته گذشته بسیاری از نمایندگان غایب بودند». 

وی همچنین گفت که فراکسیون‌های ائتلاف اصلاح و اعمار جلسه چهارم نوامبر برای تکمیل رأی‌گیری برای هشت وزارتخانه باقی مانده در دولت عبدالمهدی را لغو کردند. 

قرار است پارلمان عراق امروز طبق روال به ریاست «محمد الحلبوسی» تشکیل جلسه دهد. پیش‌بینی می‌شود در این جلسه اسامی نامزدهای هشت وزارتخانه باقی مانده برای رأی‌گیری به پارلمان ارائه شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز