خبرگزاری کار ایران

حکم دادگاه هامبورگ به نفع بانک ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۷۴

دادگاهی در هامبورگ به شرکت مخابرات آلمان دستور داد تا خدمات بانک ملی را به حالت عادی بازگرداند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، شرکت مخابرات آلمان خدمات تلفن و اینترنت شعبه بانک ملی و دو بانک ایرانی دیگر در هامبورگ را قطع کرده است. این شرکت دلیل این اقدام خود را تردید درباره توانایی این بانک‌ها در پرداخت قبوض، در پی تحریم‌های آمریکا، اعلام کرده است. 

در حکمی مقدماتی، دادگاه هامبورگ به شرکت مخابرات آلمان دستور داده تا خدمات بانک ملی را به حالت عادی بازگرداند. این دادگاه عنوان کرد که مدعای این شرکت برای قطع خدمات اینترنت و تلفن بانک ملی قابل‌توجیه نیست و تاکنون تاخیری نیز در زمینه پرداخت قبض‌های تلفن و اینترنت این بانک پیش نیامده است. 

این خبر را روزنامه اشپیگل روز گذشته -جمعه- گزارش کرد. 

یک سخنگوی دادگاه با تایید گزارش اشپیگل گفت که این حکم روز پنج‌شنبه ابلاغ شده بود. 

شرکت مخابرات آلمان در حالی تصمیم به قطع خدمات اینترنت و تلفن بانک ملی گرفت که این بانک حتی پیشنهاد داده بود که قبوض یک سال آینده خود را نیز پیشاپیش پرداخت کند. 

شرکت مخابرات آلمان دلیل این تصمیم خود را نگرانی از زیر پا گذاشتن تحریم‌های آمریکا علیه ایران اعلام کرده بود. 

«هلموت گوتلیب» مدیر بانک ملی ایران در هامبورگ، گفت که تن دادن این شرکت به تحریم‌های آمریکا بسیار جالب‌توجه است، به ویژه این‌که نه دولت آلمان و نه اتحادیه اروپا تحریمی علیه ایران اعمال نکرده‌اند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز