خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

اگر نانسی پلوسی کمک بخواهد، رای جمهوری‌خواهان را به پایش می‌ریزم

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۳۲

رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر پیشنهاد کمک به نماینده حزب دموکرات برای ریاست مجلس نمایندگان را تکرار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن پست، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر گفت که می‌تواند نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره را مجاب کند که به «نانسی پلوسی» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان، رای دهند تا او بتواند ریاست این مجلس را بر عهده بگیرد.

ترامپ پیشتر در پیامی توئیتری نوشته بود: «نانسی پلوسی لیاقت آن را دارد که از سوی دموکرات‌ها به‌عنوان رئیس مجلس نمایندگان انتخاب شود. اگر او دچار مشکل شود، شاید بتوانیم با رای جمهوری‌خواهان به او کمک کنیم.»

بسیاری از دموکرات‌ها این سخنان ترامپ را طعنه‌آمیز دانسته بودند، اما از قرار معلوم وی در این زمینه کاملا جدی است. 

او در پیامی توئیتری که روز گذشته -شنبه- منتشر شد، بار دیگر پیشنهاد خود را تکرار کرد: «می‌توانم برای آن‌که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان شود هر چقدر که می‌خواهد برایش رای فراهم کنم. او لیاقت این پیروزی را دارد و برایش تلاش کرده است. اما هستند کسانی در داخل حزب دموکرات که تلاش دارند این پیروزی را از او بربایند. این زن برنده خواهد شد!»

ترامپ همچنین در نشستی خبری گفت: «اگر پلوسی کمک بخواهد، اگر از من تقاضا کند، با رای جمهوری‌خواهان او را به ریاست خواهم رساند.»

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز